title17.jpgtitle13.jpgtitle18.jpgtitle8.jpgtitle11.jpgtitle15.jpgtitle22.jpgtitle21.jpgtitle5.jpgtitle14.jpgtitle3.jpgtitle16.jpgtitle4.jpgtitle7.jpgtitle6.jpgtitle20.jpgtitle1.jpgtitle12.jpgtitle19.jpgtitle10.jpg

«Кобзарева вітальня»

«Кобзарева вітальня»

Керівник учитель-методист української мови та літератури Дегтяренко Ольга Олександрівна

 

Мета: ознайомити учнів з мистецькою спадщиною Т. Шевченка; виховувати гордість за народ, який дав світові геніального Кобзаря, риси милосердя та гуманізму, повагу до наших мужніх предків, формувати почуття національної свідомості, патріотизму.

Проекти над якими працює осередок:
- Його душа — то тихе море сліз» знайомлячи відвідувачів «Кобзаревої вітальні» з репродукціями Шевченкових олійних картин, акварелей, сепій.

- «І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь», досліджуючи проблемні питання:
Чому Шевчові картини такі близькі за манерою виконання до полотен
К. Брюллова (репродукцію «Останнього дня Помпеї» бачили всі) ?
Чи зустрічався після повернення із заслання Тарас Григорович зі своїм знаменитим учителем?
Яка дальша доля Великого Карла?
Що створив художник О.Г.Венеціанов, який брав найактивнішу участь у викупі Тараса з кріпацької неволі? Як склалося життя Шевченкового побратима і земляка Івана Сошенка?

- Інсценізація творів Т. Шевченка учні ставлять інсценівки за творами Т. Шевченка та інших українських письменників, виразно читають поезії.

- «Кобзареве слово надихає нас"  ілюструють твори Шевченка, створюють власні малюнки під враженням побаченого та почутого.

- «Село на нашій Україні» (вірші й картини про рідний край);

- «В своїй хаті своя правда, і сила, і воля» складають відгуки на твори про Т. Шевченка: О. Іваненко «Тарасові шляхи», Д. Красицький «Тарасові світанки», І. Кирій «Після грози». Л. Смілянський «Поетова молодість», Р. Іваничук «Четвертий вимір» та інші.

- «Шевченковими шляхами» досліджують життєвий шлях поета, визначні дати у його житті, цікаві зустрічі, знайомства, обставини, що послугували створенню малярських та поетичних творів.

jmworld